Isnin, April 19, 2010

PING PONG DAN RAGBI SENTUH MSSM MERSING


Warga SK Nitar 1 mendoakan selamat berjaya kepada wira-wira sekolah yang meneruskan perjuangan ke arah kegemilangan sukan sekolah. Pada hari ini (19 April 2010), dua pasukan dari SK Nitar 1 menyertai Pertandingan peringkat MSSM Daerah Mersing.
Pasukan Ping Pong akan bertanding di SK Felda Tenggaroh 3. Seramai empat pelajar lelaki telah terpilih mewakili sekolah. Mereka terdiri daripada pelajar Tahun 5 yang merupakan pelapis sekolah. Walaupun hanya menghantar barisan pelapis, latihan selama sebulan pastinya mampu memberikan keyakinan kepada jurulatih sekolah untuk merebut kejuaraan. Guru yang terlibat melatih pelajar ialah En. Ruzlan bin Sulong, En. Mohd Fadhil bin Othman dan Tn. Hj. Aziz bin Kasim. Semoga berjaya.
Pasukan ragbi sentuh pula terdiri daripada 12 orang pelajar yang telah dilatih oleh En. Md. Hairol Azhari bin Sapon dan dibantu oleh En. Afandi bin Aziz serta En. Saiful Afandi bin Awang. Pertandingan diadakan di SK Pusat Air Tawar, Endau. Pengalaman luas jurulatih dalam bidang ini diharap mampu menjana kejayaan kepada SK Nitar 1.
SELAMAT BERJUANG, KAMI DOAKAN KEJAYAAN. INSYAALLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan