Rabu, Januari 26, 2011

SELAMAT BERJUANG WIRA PING PONG SK NITAR 1


Semangat membara untuk mempertahankan kejuaraan ping pong MSSD Mersing begitu menggelegak  dalam diri empat wira dan dua wirawati SK Nitar 1. Tahun lalu sekolah ini hanya menghantar peserta lelaki dan menjuarainya. Pada tahun ini perkembangan lebih menarik apabila SK Nitar 1 telah melahirkan dua 'bakal juara' kategori perempuan. Masih di Tahun 4, Nurul Irdina Aqilah bt Mohd Fadil dan Anis Hanim bt Ruzlan telah menunjukkan kemampuan yang luar biasa. Latihan sejak akhir tahun 2010 hungga kini telah mematangkan teknik permainan mereka.
Kategori lelaki pula di ketuai oleh juara bertahan, Muhamad Muhaimin Haikal bin Mohd Fadil, Muhamad Yusof bin Omar, Mohammad Azim Faris bin Roslee dan Muhamad Faiz bin Abd. Rahman. Memiliki permainan yang seimbang antara mereka, dijangkakan mereka mampu melonjakkan corak permainan yang pastinya akan mengejutkan pasukan lain terutamanya peserta sekolah projek ping pong MSSD Mersing, SK Tenggaroh 3 yang juga bertindak selaku tuan rumah.
Hari ini segala penat lelah mereka berlatih sejak tahun lalu lagi akan terjawab.Warga SK NItar 1 mendoakan kejayaan gemilang buat wira dan wirawati sekolah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan